עגלת הקניות שלי

סגירה

5 צמחים מופלאים להבהרת העור באופן טבעי

פורסם בתאריך

אם את מחפשת דרך להבהיר את עור הגוף והפנים ולטשטש כתמי גיל ונמשים, המאמר הזה בשבילך.

תרופות טבעיות להבהרת העור, העשויות מצמחי מרפא וסופרפוד, מוכרות מזה מאות בשנים וגם היום קל מאוד להשיגם בחנויות הטבע וגם באופן טבעי.
עם הגיל והשנים, בשל חשיפה לשמש, חמצון תאי, גירויים בעור, רעלים סביבתיים וחוסר בחומרים מזינים, מאבד העור מצבעו ומתכהה בהדרגה בשל פעולת המלנין.
על מנת לעצור את התהליך, ואף להפכו, יש לספק לעורנו הזנה נאותה, הן על ידי אכילה מאוזנת וצריכת שפע של ירקות ופירות אורגנים טריים והן על ידי הזנת העור ישירות בשפע של נוטריינטים להם העור זקוק.


קבלי 5 דרכים להבהיר את עורך עם סופרפודס:

1. שמן רוז היפ

שמן רוז היפ

שמן הרוז היפ מופק מהזרעים שבפירות שיחי ורד הבר. לשמן הרוז היפ ישנה השפעה על יכולת העור לייצר תאים חדשים. תאים חדשים אלו מחליפים את תאי העור הישנים ובהדרגה פיגמנטציה וכתמי עור מבהירים ונעלמים. יתרון נוסף להתחדשות התאים המואצת הינו התחזקות העור, כך שהפנים נראות צעירות ומוצקות יותר וסימני הזדקנות אופייניים כקמטים ושקעים מיטשטשים ונמוגים.

בגיל 50 עור הפנים שלנו מייצר פי 10 פחות שומן טבעי מאשר בגיל 25. חסר זה מוביל להתייבשות העור וליצירת קמטים. שימוש בשמן רוז היפ יכול להשיב את האיזון והלחות הנחוצים לעור הפנים.

 

2. Bearberry – ענבי דב

Bearberry – ענבי דב

עלי צמח ענבי הדב מכילים באופן טבעי אלפא ארבוטין, הידועה ביכולתה להבהיר את העור במהירות וביעילות. תמצית ברברי, שמקורה בעלי הצמח, תעזור להבהיר את העור, להעלים כתמים, נמשים וסימני גיל, מכילה מסנני הגנה מפני השמש ובעלת אפקט אנטי אייג'ינג.

  

3. Indian gooseberry – דומדמניות הודי הידוע בכינוי אמאלקי

אמאלקי

אמאלקי הוא אחד הצמחים העוצמתיים ביותר להבהרת העור, זאת בעיקר בשל תכולת הויטמין C הגבוהה שלו. לצמח חומרים נוגדי חמצון ויכולות אנטי מיקרוביאליות. 
האמאלקי יעיל להפחתת קמטים, דיכוי כתמי עור כהים, להבהרת העור ולמראה זוהר.

 

4. שמן ארגן

שמן ארגן

היתרונות הרבים של שמן ארגן לטיפוח העור טמונים בהרכב הייחודי שלו. הוא עשיר בנוגדי חמצון, חומצות שומן חיוניות, קרוטנואידים, חומצה פרולית, סטרולים, פוליפנולים ורמות גבוהות להפליא של ויטמין E וסקוואלין, הידוע כאנטי סרטני. שמן הארגן נפלא לעור, לשיער ולציפורניים. הוא אינו סותם נקבוביות, מבריא ומבהיר את העור ושומר על איזון נכון בשכבה השומנית-מימית. הלחות שבו יעילה הרבה יותר משמן זית או חמאת שיאה והוא שומר על ה-ph הנכון של העור.

 

5. אלוורה

אלוורה

אלוורה הוא אחד הצמחים המוכרים ביותר לבריאות העור והוא הצמח בעל יכולת הלחות היעיל בעולם. האלוורה מכילה תרכובת כימית בשם anthraquinone המסייעת להסיר תאי עור מתים ומשאירה את העור בהיר יותר. האלוורה מחדשת את רקמת העור ונלחמת במצב דלקתי.

 

צמחים נוספים שביכולתם להבהיר את העור וראוי שיהיו מוזכרים: חמאת קקאו, מיץ לימון, דבש, קמומיל, שמן קוקוס, אלכמילה (Lady’s Mantel), יוגורט יווני, חזרת, בצל אדום ובעצם, כל דבר טבעי שמזין את העור שלך.

זכרי, העור נושם וסופג כל דבר שאת מורחת עליו וכל דבר שהוא בא איתו במגע. אם את סופגת לתוכו סופרפוד וחומרי הזנה טבעיים עשירים, הוא יתגמל אותך בעור זוהר ובריא.

 

________
Kathrin Thanasoulis
– נטורופתית והרבליסטית. מאמנת אנשים לקחת אחריות על בריאותם ומעמיקה וכותבת על תרופות ותזונה טבעית.

0 תגובות

השאר הודעה

כל ההודעות בבלוג נבדקות לפני פרסומן

שלום לך!

הזינ/י את כתובת הדואר האלקטרוני שלך

SEARCH THIS STORE